sobota, 27. november 2010

Novosti Card Jitsu Water

To je nova oprava pingvinov memberjev, ki so zmagali Card Jitsu Water:
To, kar predstavlja naslednja slika, je prenovljeni Dojo. Samo za memberje.


6 komentarjev:

  1. hey there! you have a great blog :D

    -A11766

    OdgovoriIzbriši
  2. Thanx! you have great blog too. what is your name on CP? add me as friend...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej kako veš da so to najboljše Club Penguin Novice?

    OdgovoriIzbriši
  4. mrvidk si se le oglasil :D niso najbojlše ampak glede na to, da ste nehali pisat skoraj vsi, so po mojem mnenju edine. samo mal reklame rabim, pa bodo zasedene!

    OdgovoriIzbriši
  5. JAZ še nisem nehal pisat! Lahko bi pa vsi ki kaj vemo o Club Penguinu, naredili en skupni blog, ki bi bil res najboljši! Drugač pa dobro zgleda(blog).
    mrvidk

    OdgovoriIzbriši
  6. Pohvale zate, ki še vztrajaš!
    Hvala za pohvalo. Ampak nisem jaz izrecno avtor tega, imam prijatelja, ki mi pomaga, in nočem izdati svoje prave identitete še zaenkrat, tako naj zaenkrat še ostane tako. Ideja pa ni slaba, veš.

    OdgovoriIzbriši