sobota, 19. februar 2011

Puffle party je prišel!

Na CP se je vse spremenilo! No, ne čisto vse. Pojdimo lepo po vrsti.
V Town (mestu) je pravo preobrazbo dočakal le Dance club. Oglejmo si slike =)



Tako izgleda Town od zunaj.











Tako pa izgleda notri, tam so vijolični puffli...














...zgoraj pa rjavi.














Tam pa lahko vidimo sobo za memberje.















In zdaj gremo v Snow Forts, kjer je, kot običajno igra Puffle Feeding. Po CP je seveda še veliko drugih iger.

Že smo v The Beach. Pred vrati zagledam vhod v Box Dimension, zdaj mi na drugem pingvinu ne bo treba več iskati memberskega igluja z Box Dimensionom, da zdelam Field Op =)

















In ko pridem v Box Dimension...
...vidim kup piškotov. Na sliki sem ujela, kako neki Puffle prav smešno je piškote.
















Potem pa grem v svetilnik. Tam ustvarja rumeni puffle. Tudi mene je narisal :)

In zgoraj, na svetilniku, kraljujejo zeleni.















Na Icebergu pa se zabavajo rozasti puffli.



V Ski Village je še ena soba za memberje. Na vrhu gore ni nič novega.











Mine: vse zasneženo, drsajo beli pufflčki. Tudi moj pingvin je pričal drsati.













V The Cove ''skejtajo'' črni pufflčki.













V Dock je povečana igralnica.














V Forestu je nekaj novega.













Le zakaj ni bilo rdeče škatle?















Ko grem v Plazo, vidim, da se da dobiti Free item:

















In ko semvidela moj Stamp book, sem naletela na dve novi znamki:
















Seveda pa so spremembe tudi v Pet shopu. In med ''ponudbo'' je prišel tudi rjavi Puffle!

































To bi bilo to o Puffle partyju. Prepričajte se sami!

Ni komentarjev:

Objavite komentar