torek, 21. junij 2011

Višek vsega!

Kaj se grejo pristojni v uredništvu Club Penguin-a? To je sicer bolj kakšen ''bug'', ampak teh ima CP že itak dovolj! Se spomnite, ko je CP-ju vedno nekaj štekalo, ko niso imeli pravočasno Field Op-ov, niso posodabljali PIN-ov in novih stvari, zamujali z vsem...? No, to je pa, se mi zdi, končna posledica vsega tega. Sicer sem brala na blogih, da ekateri že dalj časa nimajo možnosti vstopa na CP, ampak jaz sem to opazila šele danes, prej je vse delovalo normalno. Mislim, da je na CP-ju kot podjetju nekaj zelo narobe. Desno zgoraj pa piše, da nisem registrirana, da moramo, če želimo, registrirati neko domeno... Kaj se grejo?!
Jaz osebno se bom pritožila na CP, po e-mailu. Če mislijo to še dolgo početi (tako puščanje igralcev CP-ja v nevednosti), se da še kako drugače ukrepati, jasno. Si predstavljam, da je podjetje bolj ali manj v krizi in da so tudi delnice drastično padle...
Ampak kaj bo potem z našim CPNS blogom? :o
Očitno ne bo več kaj za pisat, če bo CP ukinjen...
Še slika te nove ''spletne strani'':

Ni komentarjev:

Objavite komentar