sreda, 24. avgust 2011

Free Jacket

Hej! Na kar nekaj blogih sem zasledila, da se da dobiti brezplačno jakno (za kodo, kot prej knjigo in denar, če se spomnite). Pa si kar oglejmo postopke :)
  • Ko smo na CP, kliknemo levo spodaj ikono ''Unlock items ''(glej sliko)















  • Prijavimo se s pingvinom















  • Kliknemo ''I have a code''















  • Nato vtipkamo kodo (D23EXP11)















  • Ko končamo, vidimo tole:
















  • Všeč mi je, zato sem si jo kar nadela. Slika:

Moja standardna oprava od zdaj naprej na Nivesmlin

















Tudi moj drugi pingvin, Nivea 707, je ''oblekel'' jakno.




















Ja, od zdaj je moja oprava takšna (Nivesmlin, Nivea 707 pa spreminjam s časom). Tako me lahko dodate kot ''buddyja'', če me boste kje našli online. Največ sem pa na serverju Polar Bear :)
See ya :D

P.S.: Če se kdo sprašuje zaradi bannerja tega bloga, naj povem, da ga zaenkrat še nimam namena spreminjati. Če bo prišlo do tega, seveda predčasno napovem spremembo.

1 komentar: