sobota, 17. september 2011

Utrinki s partyja



Najprej smo se dobili na Icebergu... potem pa smo odšli na stadion, igrat nogomet.
zeleni proti vijoličnim :D
Po koncu nogometa smo šli v Snow Forts...

 ... nato pa Sled Race :)





 Wow, kako zanimivo. Ni proge...
Zatem, ko je večina že odšla, smo preostali šli še malo plesat v Dance Club.
Vmes smo obiskali še moj iglu, z večino sem postala ''buddy'' in Enejko mi je prijazno poslal tole kartico ;)
 Ah, skoraj bi pozabila omeniti. Mali smo obiskali EPF in ne, nič ni novega. Posedli smo se okoli mize, v glavnem, malo nam je postalo tudi dolgčas, ampak to je bil moj prvi tak party, mogoče celo zadnji, ne vem.
Ko smo se začeli dolgočasiti, smo (vsak za sebe) odšli igrat Puffle Launch. No, ne vsi, ampak večina.
Kjer se je začel, se je party tudi končal. Na Icebergu sem oznanila konec - THE END.















Hvala vsem, ki ste prišli, naj vas omenim nekaj, za katere vem, da ste prišli prav s tem namenom in ki berete tale blog:


Jakamrda



                                                          
Enejko
 Mali Rdecko
Mihamlin - tukaj me je pa presenetilo ime ;)
Je kakšna povezava med njegovim in mojim imenom (Nivesmlin)?
Dogi Dog
Seregebence - zanj/o tudi mislim, da je prišel/prišla na party s tem namenom.




















Za vse, ki se partyja niste mogli udeležiti iz kakršnihkoli razlogov, sem najprej mislila, da bom naredila ponovitev partyja, samo mislim, da ne. Bom počakala, da bo party za npr. 1111 dni Nivesmlin na CP ali kaj podobnega. Lahko pa tudi, da je bil to moj prvi in tudi zadnji party.

1 komentar:

  1. gdgkhfryiojppfdsdhjny21. september 2011 ob 22:27

    Supr blog sam ma mankakej drgac pa okej nivesmlin in team bravo a mate konkorenco drgac

    OdgovoriIzbriši