petek, 31. marec 2017

Dokončno slovo

Dragi prijatelji pingvini.

Leta so minila od moje zadnje objave in verjetno vas je večina že popolnoma pozabila na ta blog - priznam, tudi sama sem. Kljub temu pa me je novica, da bo Club Penguin prenehal obstajati, presenetila in razžalostila. Bili so namreč trenutki, pa čeprav izjemno redki, ko me je radovednost ponovno prignala v svet pingvinov, kar je vedno znova vzbudilo obujanje spominov na čas, preživet na lovu za Klutzyjem in podobnimi nepridipravi.
Po vseh teh letih se na stvar seveda gleda drugače.
Če se slučajno dogodi, da na tole objavo naleti kdo izmed takratnih zvestih bralcev - ki jih, mimogrede, ni bilo malo; še vedno ne morem verjeti, da smo s še nekaj drugimi osebki ustvarjali najbolj sveže CP novice v Sloveniji -, naj ob tem neke vrste poslovilnem pismu ne joče, kajti ne glede na to, kako se pota obrnejo, vedno imamo lahko črn pas v karateju in nikoli nam ne bodo naklonjene vse dobre karte.

Še nekaj splošnih informacij v povezavi z ukinitvijo nam ljubega omrežja. Spletna stran se bo zaprla, prav tako stara aplikacija za mobilne naprave, to pa je nadomestila nova, in sicer CP Island. O nje čarobnosti se prepričajte sami, mene nekako ni pritegnila.

Vsem skupaj želim lep preostanek življenja, morda pa se kje le še kdaj srečamo - na kakšnem drugačnem Polarnem medvedu. …

Nivesmlin

Ni komentarjev:

Objavite komentar