petek, 17. december 2010

Coins for change...

Rochhopper je prišel in s sabo prinesel coins gor change. Kaj je to, piše v prejšnji objavi. Prišla je tudi 'free item'', jelenovi rogovi, ki so v Ski Village. PIN je v Dock, kot kaže slika. Je pa zelo obnovljen CP, zato pojdite pogledat. Tu je nekaj slik:


 Free item
 Coins for change
 Še en Login screen
 Beach
 Božičkov stol
 Town
 Free item
 Ozadje ali Logon screen
Tu je novi PIN















Field Op pa bo prikazan pod stranjo Field Ops. In še ena zanimiva slika:



Poglejte ime.
Penguin Wc, haha

6 komentarjev:

  1. O, sploh nisem opazila. A ga zbrišem oz. naredim nevidnega? Odgovori mi. Ker če ne, tako ostane. In nisem ga namerno dala gor, oprosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobar je party, dobri free itemi...

    Penguin Wc hahahahhaha...

    Dobar blog! ;)

    Pozdrav iz HR!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, pozdrav nazaj. Ta Penguin Wc pa je naključje ni moj :D

    OdgovoriIzbriši
  4. sm Rees ta Pinguin Wece je FuŁŁ Naii!! Ti pahii ske Sii??

    OdgovoriIzbriši
  5. a ta koins for chang sploh pol res naemnjo k tistm k tm piše? darvala sm sm 10000 coins

    OdgovoriIzbriši
  6. Pingomady,
    ja videla sem te in nisem imela časa nagovoriti,ker si opazila najbrž, da sem samo pobrala nove stvari in se odlogirala. In itak si igrala Hydro hopper, pomoje. no potem sem šla jaz dol in prijavljena sem bila še kar notr v CP in je bil pingvin še kar logiran, razumeš?
    Drugač pa lp in se lahko kdej za uro zmenva če me hočš dobit gor x)

    OdgovoriIzbriši