torek, 21. december 2010

Chat ali klepet


Get your own Chat Box! Go Large!

8 komentarjev:

  1. Sej fajn tale chat, sam škoda kr je kr pod komentarjem. Kr zdej dok še ga novice ne zakrijejo je kr aktivn, pol pa ne bo več tako. Lahko bi nardil kak Shoutbox pod anketo al pa prov stran. Sam strani so omejene. :|

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sej vem....lahko bio zraven brezplačnih pingvinov, ampak ne znam delat chata kot novo stran. znaš ti?

    OdgovoriIzbriši
  3. V wordpressu mi je ratal neki nardit. Tu bi pa lahko probu, sam js lahko urejam samo objave na prvi strani.

    OdgovoriIzbriši
  4. aja.... a ti maš wordpress? mi daš link? ja bom poskusla tko naredit da boš imel načrt pa da boš lahko objavljal

    OdgovoriIzbriši
  5. ne, nimam ga...meu sm...sam sm zbrisu pol

    OdgovoriIzbriši
  6. Magicred2, proosiiim povej, kako sneg pada

    OdgovoriIzbriši
  7. MA KUA MATE usi s tem snegm ene problemeeee??? enostauno greste na JawaScript in si zloudate tist kr je treba an....jojj je to teško ..... LoL sam heec :Đ hehe

    OdgovoriIzbriši
  8. @Anonimni: Hvala za informacijo. Sicer sem pa že našla HTML za sneg, veš.

    OdgovoriIzbriši