četrtek, 6. januar 2011

Coins for change video in novice iz CP

Živjo,
na CP se je zgodilo kar nekaj novosti. Najprej pa poglejmo New year resolution. Na CP se je pojavila anketa, kaj bi rad in kaj boš dosegel prihodnje leto (2011). Izbrala sem, da bom zbrala vse PIN-e. Kar pa ne bo težko. Rada bi pa seveda vse.

 Nekateri ste izbrali tole, jaz ne morem, ker nisem member :'(

Zdaj pa gremo naprej. Za Coins for change so se pojavili rezultati. Tu bodo objavljeni v obliki videa in napisani bodo tudi rezultati:
  • $300.000 bo šlo za varne hiše
  • $360.000 bo šlo za zaščito Zemlje
  • $340.000 bo šlo za medicinsko pomoč

 
Video ni last strani CPNS.

5 komentarjev:

  1. Da boš zbrala vse pine? Hočeš rečti znamke :). Mimogrede zbrati pa vse ne moreš, ker je polovico znamk za memberje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vem kaj ne razumeš Jan. Tudi na sliki je jasno objavleno, da je označila Find all the new pins. Glede znamk je pa povedala da je member.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam z Magicredom. Mislim, da sem vse pravilno napisala :) PINe pa bom najbrž zbrala, znamke pa bi rada. To je to xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Takrat, ko sem jaz objavljal je bilo najbrž še napisano, sedaj PA NI VEČ!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne, ni bilo ampak piše, da bi rada zbrala znamke. Ampak piše tudi, da so ene a memberje. PINe bom pa zbrala vse

    OdgovoriIzbriši