ponedeljek, 17. januar 2011

EPF Novice

Pozdravljeni agenti! Za vas imamo zanimivo novico. Pred dvema denvoma, sem se odpravil igrat igro System Defender in kmalu po oddigrani igri sem na EPF telefon dobil naslednje sporočilo od direktorja: Naš sovražnik je zaznan. Ultimate Probot, uničen v letu 2008, se je vrnil. Bodite previdni! Postane lahko zelo nevarno. Naslednji dan, sem na moj EPF telefon prejel še naslednje sporočilo od Probota: Pozor EPF! Predajte mi vaš računalnik. Potrebujem dele za izdelavo mojih jedrnih naprav. Izpolnite ukaz, ali vas uničim. Še ena slika za dokaz:
Upajmo, da bo vse dobro in bodite previdni.

3 komentarji:

  1. Ne kaže nam dobro :|

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam. Ampak me zanima, kaj bo, če se CP slučajno kakorkoli uniči... Mogoče lahko pričakujemo celo to.

    OdgovoriIzbriši
  3. Itak pa nas bo v vsakem primeru uničil. Kako? Če mu ne bomo dali računalnika - nas bo uničil, če bomo dali računalnik - nas bo uničil s jedrno napravo.

    OdgovoriIzbriši